Критерії оцінювання учнів початкової школи

 Метою музичної освіти в початковій школі є формування музичної основи як важливої  і невідємної духовної культури особистості і тісному зв’язку  з культурою її народу у програмах реалізована концепція музичного виховання школярів на основі української національної культури.

Завдання музичного виховання випливають з видів музичної діяльності на уроках.
1.    Введення учнів в світ добра і краси який відбитий в музичній літературі, засвоєння ними музичних знань про особливості художньо образної мови музичного мистецтва формування музичної грамотності.
2.    Розвиток чуттєво-емоційного сприймання навколишнього світу крізь призму музичного мистецтва, приучення учнів до животворного джерела людських почуттів, переживань втілених у музиці.
3.    Збагачення емоційного естетичного досвіду учнів підведення їх до осягнення художнього образної суті музичного мистецтва його найпростіше втілення.
4.    Сприяння розвитку образного мислення, уяви, загальних та музичних здібностей учнів.
5.    Формування здатності до різних видів активної музично-творчої діяльності (повноцінне сприймання музично правильний емоційний спів, гра на дитячих музичних інструментах, рух під музику) опанування елементарних практичних умінь і навичок.
6.    Формування універсальних (духовних, моральних, громадських, естетичних) якостей творчої особистості.
7.    Виховання особисто-ціннісного ставлення до музичного мистецтва формування музичних потреб.        

Немає коментарів:

Дописати коментар